Отан отбасынан басталады.
Тәрбие сағат мақсаты: Оқушылырға отан, отбасы, ұғымдарын қалыптастыру;Танымдық ойлау қабілеттерін арттыру; Топта жұмыс жасата отырып , бірінін пікірін бірі тындай білуге үйрету; Ата-ана мен оқушы арасындағы ізгі қарым-қатынастың орнауына ықпал ету. Отбасы құндылықтарын сақтауға үйрету. Елін, жерін, құрмет тейтін жеке тұлға тәрбиелеу.
Тәрбие сағат көрнекілігі: Өлеңдер, мақал-мәтел,
Тәрбие сағат әдісі: тренинг «Шаттық шеңбері», Сайыс, СТО әдістемесі элементтері
Тәрбие сағат барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: треннинг«Шаттық шеңбері» Топқа бөліну.
І. Сөзжұмбақ шешу. ( Тақырып ашу).
Әрқашан дос, біргеміз,
Ажырамас іргеміз
Ту ғып ұстап бірлікті
Тату тәтті жүреміз
Мұғалім: Халқымыздың «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» деген даналық пікірін ойлап қарасақ, ата- бабаларымыздың асқар таудай ақылында, өз өмір тәжірибесінен өткен өнегелі істер - елін, жерін қорғау, бірлікте, ынтымықта өмір сүріп, еліне елеулі, халқына қалаулы болу сияқты жақсы қасиетті ұрпақтан-ұрпаққа дарыса деген асыл арманы.
Қазақ қоғамында отбасы - өмірдің тұтқасы, Оттың басы, ошақтың қасы – ырыстың ұйтқысы. Отбасының амандығы, ошақтағы оттың маздап тұруы – үмітінің өшпес алауы. Сондықтан қазақ отының басын тіршілігінің тұтқасы санап аялайды. Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала. Баланың жан- жақты тәрбиелі болып өсуіне өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы ата-ана мен баланың және басқа да отбасы мүшелерінің жылы қарым-қатынасынан құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек. «Отан отбасынан басталады» дейді қазақ халқымыз. Елдің, ұлттың, жалпы адамзаттың болашағы осы отбасынан басталады. Ендеше «Отан отбасынан басталады» атты тәрбие сағаты сәтті өтсін.
ІІ.Топқа ат қою, постер салу, қорғау.
ІІІ. Оқушылар сұрақтар мен тапсырмалар: әр топқа 3 сұрақтан беру, жауапты орыннан айтады.
а) Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі туралы Заң қай жылы, күні, айы қабылданды? (1991, 16 желтоқсан)
ә) Тілдер мерекесін қай күні тойлаймыз? (22 қыркүйек)
е) Тудың авторы кім? (Шәкен Ниязбеков)
ж) Елтаңбаның авторы кім? (Шота Уалиханов, Жандарбек Мәлібеков)
и) Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті күні қай күн? (1 желтоқсан)
ІҮ. Жоғалған сөзді тап ойыны. Көп нүктенің орнына тауып жазу.
1-топ: 1.Туған жерге ........ (туың) тік.
2. Отансыз адам,
Ормансыз .......... (бұлбұл).
3. Басқа елде ........ (сұлтан ) болғанша,
Өз еліңде ұлтан бол.
2-топ: 1. Отан ........( отбасынан) басталады .
2. Ел үмітін ...... (ер) ақтар.
3. Туған жерім, алтын ...... ( бесігім)
3-топ: 1. Өз үйім өлең ........ ( төсегім)
2. Туған жердей .....(жер) болмас,
Туған ......... (елдей) ел болмас.
3. Отан - ......... (оттан) да ыстық.
ІІ. Бекіту кезеңі: Барлық 3 топқа Әр топ ойын Постерге салып тобымен тақта алдына шығып, қорғайды.
ІY. Мақал-мәтелдің бір сөзі жасырылып, сұрақ болып
қойылады, жауабын балалармен бірлесе отырып табыңыздар.
1. Жақсы адам елдің ырысы,
Жақсы сөз жанның несі? ( тынысы)
2.Тозар елдің жанжалы бітпес,
Озар елдің несі бітпес? (арманы)
3. Елдің ерлігі ерінен танылар,
Елдің байлығы несінен танылар? (жерінен)
1. Ел қалаған ұл-қыздар –
Ел көгіндегі нелер? ( жұлдыздар)
2. Ынтымақты елге ешкім жетпес,
Ынтымақсыз елдің несі бітпес?(өкініші)
3. Анаңа ауыр сөз айтпа,
Атаңа ауыр не артпа? (жүк)
1. Адам болатын бала қандай болады? (ағайыншыл)
Бай болатын бала айырбасшыл болады.
2. Қатты не көрсе бала күнінде (тәртіп)
Өнерімен қуантады түбінде.
3. Қарағайға қарап тал өсер,
Несіне қарап бала өсер?(қатарына
YII. Қорытынды:
Рефлексия: кигіз үйге тілектер жазғызып алу.
Мұғалімнің қорытынды сөзі: Тәрбиенің мақсаты балаларымызды елін, жерін, мектебін сыйлайтын етіп оқытып,тәрбие- леуіміз керек.
Халық даналығы: «Бір әкенің тәрбиесін жүз мектеп бере алмайды»дегендей ата-аналардың көмегінсіз жеке тұлға тәрбие- леуіміз қиын, сондықтан мектеппен тығыз байланыста болыңыздар деп, - сөзімді қорытамын